Quick Help

Baza wiedzy jest kolekcją skategoryzowanych odpowiedzi na najczęstsze pytania (FAQ) oraz artykuły. Możesz czytać artykuły w tej kategorii lub wybrać kategorię lub podkategorię, którą jesteś zainteresowany.



 Flashowanie urządzenia - recovery image

Rozwiązanie

Recovery image

Przywracanie urządzenia do ustawień fabrycznych z wykorzystaniem oprogramowania Recovery image.


Uwaga!

Zastosowanie opisanych poniżej kroków spowoduje nieodwracalne usunięcie wszystkich plików konfiguracyjnych i danych zapisanych w pamięci urządzenia! Należy pamiętać o wykonaniu niezbędnych kopii zapasowych.

 
 

1. Pobranie niezbędnego oprogramowania

Aby pobrać niezbędne pliki należy wejść na stronę ftp://ftp.avm.de/fritz.box/ a następnie przejść do folderu oznaczonego zgodnie z modelem posiadanego urządzeniem.

W folderze oznaczonym jako model urządzenia, należy wybrać folder "x_misc" a następnie "english" i pobrać plik "...recover-image.exe"

 


 

 

 2. Wgrywanie recovery image

Aby przeprowadzić przywracanie routera FRITZ!Box do ustawień fabrycznych z wykorzystaniem narzędzia "Recover image" należy:

  1. Pobrać program ze strony ftp://ftp.avm.de/fritz.box/ Po uruchomieniu programu w trybie administratora (prawy przycisk myszy - "Uruchom jako administrator") zostanie wyświetlone okno powitalne. Należy nacisnąć "Next",

  2. Odłączyć kabel służący do połączenia z Internetem (ADSL/VDSL lub WAN). Odłączyć wszystkie urządzenia połączone z routerem przez porty LAN, USB oraz porty telefoniczne. FRITZ!Box powinien być podłączony wyłącznie do komputera za pośrednictwem pierwszego portu LAN (LAN 1),

  3. Odłączyć router od zasilania,

  4. Po wyświetleniu komunikatu "Please connect FRITZ!Box to the power mains now!" należy włączyć zasilanie urządzenia,

  5. Program rozpocznie wyszukiwanie podłączonego routera,

  6. Po odnalezieniu routera rozpocznie się usuwanie danych i ponowne wgrywanie oprogramowania urządzenia,

  7. Po zakończeniu procedury użytkownik zostanie poinformowany komunikatem "Your FRITZ!Box was recevered successfully". Router uruchomi się ponownie. Można teraz zamknąć program klikając "Exit".

 


W pewnych przypadkach konieczne może okazać się kilkukrotne powtórzenie procedury zanim zakończy się ona powodzeniem.

 
 

  Data ostatniej aktualizacji 03.03.2017 J

Zgłoś błąd lub propozycję

 
Czy ten artykuł był pomocny? tak / nie

Szczegóły artykułu

Identyfikator artykułu: 10

Kategoria: Serwis produktów AVM FRITZ! w Polsce

Data dodania: 2015-03-19 15:46:52

Wyświetleń : 16203

Ocena (Głosy): Ocena artykułu 3.5/5.0 (8)