Konfiguracja aplikacji FRITZ!App Fon
Aplikacja FRITZ!App Fon
Oprogramowanie FRITZ!App Fon łączy smartfon z urządzeniem FRITZ!Box przez sieć WLAN. Będąc w domu, telefonuje się wtedy nie przez sieć komórkową, lecz przez numery telefonu skonfigurowane w urządzeniu FRITZ!Box.
1. Pobierz aplikację FRITZ!App Fon na swój smartfon
Dla urządzeń z systemem Android:
https://play.google.com/store/apps/details?id=de.avm.android.fritzapp
Dla urządzeń z systemem iOS:
https://itunes.apple.com/pl/app/fritz!app-fon/id372184475
2. Połącz smartfon z urządzeniem FRITZ!Box przez sieć WLAN. Do nawiązania połączenia potrzebny jest klucz sieciowy WLAN urządzenia FRITZ!Box.
Ustawiony wstępnie klucz sieciowy WLAN znajduje się na naklejce na spodzie urządzenia FRITZ!Box.
3. Po uruchomieniu aplikacji FRITZ!App Fon kliknij "More"
4. Wybierz "Settings"
5. Wybierz FRITZ!Box
6. Wybierz urządzenie z dostępnej listy
7. Następnie "Connect"
8. Wpisz nazwę użytkownika oraz hasło aby zalogować się do FRITZ!Box
9. Udane zalogowanie zostanie potwierdzone zieloną kontrolką przy nazwie urządzenia FRITZ!Box oraz powiadomieniem "connected"
10. Od tej chwili możesz wykonywać połączenia za pomocą swojego smartfona korzystając z bramki VoIP. Gdy aplikacja FRITZ!App Fon jest uruchomiona, z domu telefonuje się za pomocą smartfona przez urządzenie FRITZ!Box.
11. Ustalanie numerów telefonów dla smartfona
W urządzeniu FRITZ!Box dla aplikacji FRITZ!App Fon automatycznie wprowadzany jest nowy aparat telefoniczny. Nazwa aparatu telefonicznego znajduje się w FRITZ!App Fon w punkcie „More/FRITZ!Box“ (WięcejFRITZ!Box). Do tego aparatu telefonicznego można przypisać numery telefonu i określić w ten sposób, przez jakie numery będzie się telefonować z domu za pomocą smartfona.
Data ostatniej aktualizacji 05.05.2016 J