Quick Help

Baza wiedzy jest kolekcją skategoryzowanych odpowiedzi na najczęstsze pytania (FAQ) oraz artykuły. Możesz czytać artykuły w tej kategorii lub wybrać kategorię lub podkategorię, którą jesteś zainteresowany.



 Zrzut pakietów

Rozwiązanie

Wykonywanie zrzutu pakietów

W niektórych przypadkach, aby uzyskać dodatkowe informacje pomocne w rozwiązywaniu problemów z połączeniami FRITZ!Box użytkownik proszony jest o przesłanie do analizy plików zawierających szczegółowe informacje o ruchu sieciowym.

Aby wykonać zrzut pakietów należy w przeglądarce internetowej wejść pod adres:

http://fritz.box/html/support.html

Po podaniu hasła użytkownika wyświetlona zostanie strona umożliwiająca przygotowanie danych dla pomocy technicznej:

Z opcji należy wybrać opcję "Nagrywanie pakietowe". 

Następnie należy uruchomić procedurę zrzutu pakietów klikając na przycisk "Uruchom" przy rodzaju połączenia i interfejsie którego analiza będzie przeprowadzana.

W przeglądarce rozpocznie się pobieranie pliku. Po uzyskaniu próbki pliku, która pozwoli na przeanalizowanie problemu, należy nacisnąć przycisk "Zatrzymaj". 

Pobrane pliki można teraz przesłać obsłudze pomocy technicznej. 

 

 

  Data ostatniej aktualizacji 11.03.2016 J

Zgłoś błąd lub propozycję

 
Czy ten artykuł był pomocny? tak / nie

Szczegóły artykułu

Identyfikator artykułu: 9

Kategoria: Serwis produktów AVM FRITZ! w Polsce

Data dodania: 2015-03-03 12:14:05

Wyświetleń : 204

Ocena (Głosy): Ocena artykułu 5.0/5.0 (1)