Nie otrzymano wiadomości e-mail z linkiem potwierdzającym MyFRITZ!
Nie można ukończyć rejestracji konta MyFRITZ!, ponieważ nie otrzymano wiadomości e-mail z linkiem potwierdzającym konto MyFRITZ!.
Wykonaj kolejno opisane tutaj kroki. Po wykonaniu każdej czynności sprawdź, czy problem został rozwiązany.
1 Wyślij ponownie e-mail
- Kliknij „Internet”
- kliknij „Konto MyFRITZ!”
- Sprawdź, czy Twój adres e-mail wyświetla się prawidłowo w zakładce „Twoje konto MyFRITZ!”.
- Jeśli Twój adres e-mail wydaje się poprawny, kliknij łącze „Wyślij e-mail ponownie” w sekcji „Potwierdź adres e-mail”.
- Jeśli Twój adres e-mail nie wyświetla się poprawnie:
- Kliknij „Inne konto MyFRITZ!”
- Wpisz poprawnie swój adres e-mail w polu „Adres e-mail”
- Kliknij „Dalej” - Poczekaj na wiadomość e-mail od MyFRITZ!Net na podany przez Ciebie adres e-mail.
2 Sprawdź folder ze spamem
Istnieje możliwość, że dostawca poczty elektronicznej lub program pocztowy uznaje wiadomość e-mail wysłaną przez MyFRITZ!Net z linkiem potwierdzającym za niechcianą reklamę (spam) i nie wyświetla jej w skrzynce odbiorczej:
- Sprawdź folder ze spamem w swojej skrzynce odbiorczej, czy nie ma tam wiadomości wysłanej przez MyFRITZ!Net. Adres nadawcy: noreply@myfritz.net
Uwaga!
Microsoft Mail i niektóre inne programy pocztowe nie wyświetlają wszystkich wiadomości sklasyfikowanych jako spam w folderze ze spamem. Sprawdź zatem także folder ze spamem na stronie internetowej swojego dostawcy poczty e-mail.
19.02.2025 JTA