Nie otrzymano wiadomości e-mail z linkiem potwierdzającym MyFRITZ!

Nie można ukończyć rejestracji konta MyFRITZ!, ponieważ nie otrzymano wiadomości e-mail z linkiem potwierdzającym konto MyFRITZ!.

Wykonaj kolejno opisane tutaj kroki. Po wykonaniu każdej czynności sprawdź, czy problem został rozwiązany.

1 Wyślij ponownie e-mail

  1. Kliknij „Internet”
  2. kliknij „Konto MyFRITZ!”
  3. Sprawdź, czy Twój adres e-mail wyświetla się prawidłowo w zakładce „Twoje konto MyFRITZ!”.
  4. Jeśli Twój adres e-mail wydaje się poprawny, kliknij łącze „Wyślij e-mail ponownie” w sekcji „Potwierdź adres e-mail”.
  5. Jeśli Twój adres e-mail nie wyświetla się poprawnie:
    - Kliknij „Inne konto MyFRITZ!”
    - Wpisz poprawnie swój adres e-mail w polu „Adres e-mail”
    - Kliknij „Dalej”
  6. Poczekaj na wiadomość e-mail od MyFRITZ!Net na podany przez Ciebie adres e-mail.

2 Sprawdź folder ze spamem

Istnieje możliwość, że dostawca poczty elektronicznej lub program pocztowy uznaje wiadomość e-mail wysłaną przez MyFRITZ!Net z linkiem potwierdzającym za niechcianą reklamę (spam) i nie wyświetla jej w skrzynce odbiorczej:

  1. Sprawdź folder ze spamem w swojej skrzynce odbiorczej, czy nie ma tam wiadomości wysłanej przez MyFRITZ!Net. Adres nadawcy: noreply@myfritz.net

Uwaga!
Microsoft Mail i niektóre inne programy pocztowe nie wyświetlają wszystkich wiadomości sklasyfikowanych jako spam w folderze ze spamem. Sprawdź zatem także folder ze spamem na stronie internetowej swojego dostawcy poczty e-mail.

 

 

19.02.2025 JTA